13 Mayıs 2013 Pazartesi

adige nise:)

   merhabalar;

 bugün sizlere kültürümüzden bişeyler paylaşmak istedim."adige nise" yani çerkez gelini.






model arayan tesettürlü gelin adaylarına süper bi alternatif bence




şu kıyafetteki asalete bakar mısınız?






güzelliğiyle meşhur çerkes kızları...





bu benim favorim rabbim nasip ederse en mutlu günümde üzerimde olacak.








işlemeli başlık ve gümüş kemer...ve upuzun bir duvak...







ne kadar duru ve güzeller değil mi?


sevgiyle kalın...

5 yorum:

  1. Ne kadar güzel kıyafetler inşaAllah birisi sana nasip olur hayırlısıyla. :) Bu arada Boludaki yağmurlardan bahsetmişsin canım mesajında ben Boluluyum da. :) nasıl kulak kesildim memlekitimin bahsi geçince. :))
    Teşekkür ederim ziyaretin ve mesajın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üniversiteyi bolu da okuduğum için ayrı bir yeri vardır benim için de.2.memleketim:)

      Sil
  2. Doğrulamayı kaldır istersen canım

    YanıtlaSil
  3. çok güzellermiş gerçekten, ayrı bir havası var:)

    YanıtlaSil