29 Mayıs 2013 Çarşamba

listedekiler:)

                                 


                            merhabalar,en yakın zamanda alınacak şeyler listesiyle karşınızdayım



      ilk olarak mudodan mint yeşili bu çanta listemin gözdesi:)





                                     

                                                                 ipekevi lacivert şal





                                                               
                                                                   pembe swatch

       
                                           the balm fratboy allık bu renk yüzde o kadar doğal duruyor ki.

                                                        mango bebe sarısı maksi etek


                                  
                                          ve nude şampuan.tresanın bitmesini bekliyorum bunu almak için.




                                         şimdilik bu kadarını yazayım.nefsin istekleri yaz yaz bitmez:)





                                                                   sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. o mint yeşili çantaya ben de bayılıyorum yaa..
    Umarım ikimiz de sahibi oluruz :)

    YanıtlaSil
  2. canım geçen gün mudoda bakmıştım bu çantaya rengi harika ama ağız kısmında hiç bir kapatma olayı yok ne fermuar ne mıknatıslı çıtçıt, garip geldi bana bıraktım bende

    YanıtlaSil